2012. szeptember 3., hétfő

Nah miket láttam és ittam nem is olyan régen?

Az egyik saját növesztésű körtés finomság, párom édesapja készítette. Tudom, hogy van, akinek ez nem nagy dolog, de én most láttam ilyet először úgy igaziból. Tudjátok, nem a boltban megvett tökéletesen kinézőt, hanem azt a kézzel fogható olyan eredetit nah!

A másik finomság pedig kitaláljátok, mi?

Nah jó, segítek: VODKA!
No de nem akármilyen! Egy kis meglepi van az alján. Párom testvére hajón dolgozik, az egyik útjáról hozta haza és nekem akkora szerencsém volt, hogy párom édesanyja jól meg is itatott vele. Nah jó, csak egy fél kupicával, mert voltak fenntartásaim. Hát, mit ne mondjak, tüzes! Meg akartam mutatni:)

És ő volt az aljában:
Ti megkóstolnátok?

1 megjegyzés:

  1. általában nem rövidezek, de különlegességekre kapható vagyok :)
    gyertek játszani, kevesen vagyunk Zsimamánál!
    http://zsimama.blogspot.hu/2012/08/vandorajandek_27.html

    VálaszTörlés