2012. augusztus 7., kedd

Ha végre itt a nyár...

...akkor illik halat enni, minden mennyiségben. A strandon hekket, otthon meg zöldfűszereset. Ugyanakkor ha reggelire szeretnénk valami tartalmasat és finomat, vagy vacsira készíteni egyszerű és gyors, mindenki által szeretett valamit, akkor a halkrém a legideálisabb választás, igaz, elfogult vagyok.
A legegyszerűbb választás az olajos halat összetörni, összekeverni margarinnal és ízesíteni citromlével. No én ezt kicsit változatosabban szerettem volna készíteni, ezért eleve egy füstölt olajos halkonzervet (hering) vettem. Természetesen tettem bele citromlét ízesítésképpen, de a margarint fél kocka vajra cseréltem. Tettem bele még tartármártást (kukoricasalátából maradt egy kicsi vissza), egy kis majorannát, sót, borsot. Igazán fincsi, de a bátrabbak bolondíthatják egy kis májkrémmel is. Én most nem tettem, a végeredményhez viszont nagyban hozzájárult a friss snidling is. Íme:

3 megjegyzés: