2012. május 20., vasárnap

Csörög-e a forgácsfánk

Rendhagyó, kísérleti bejegyzés következik.
Farsang idején szokás a fánksütés, ezt minden jóravaló háziasszony tudja. De mi van akkor, ha az ember lánya nem szereti a szalagos fánkot? Hát erre ott a forgácsfánk, mert nincs az az ember a földön, aki ne szeretné az édes, cukorba forgatott aranybarna csodákat. Én is megpróbáltam elkészíteni, még tavaly. Kész katasztrófa lett, amit el is meséltem anyának. Azt mondta, majd megtanít rá, és bár egy évet várnom kellett, most, hogy otthon voltam, elkészítette nekem. És ha már annyira belejöttem a húgomék szalagavatóján a videózásba, gondoltam, miért ne vehetném fel ezt is, és ha használható, miért ne tenném fel ide, hogy más is láthassa, nem olyan nagy ördöngösség.






A videó nincs megvágva, úgyhogy a szerencsétlenkedések, a kisebb szünetek és a fura, néhol zagyva anya-lánya beszélgetés is benne maradt. Remélem, ez nem tántorít el benneteket a megnézésétől. Iszonyatosan finom lett ugyanis a végeredmény.
A recept a Horváth Ilona szakácskönyvből való, csöröge néven fut.


A tészta készítése

A tészta formázása

Sütés és cukrozás

Hogy tetszik? Ne tartsátok magatokban a véleményeteket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése