2013. január 23., szerda

Egy tökéletes nyári nap

Ezt csak úgy áthoztam, mert nagyon szerettem:)!Két éve is nagy banzáj volt annó nálunk párom szülinapján. Az idei összefoglaló, ha esetleg érdekel, itt olvasható.

***********************************************

Szombat. Úgy tűnik, mostanában ez a szerencsenapom! Legalábbis ami a jól sikerült családi összejöveteleket illeti. Csak címszavakban:
Délelőtt munka, délután szülinapozás nagycsaládi körben, este italozgatás kiscsaládi körben.

Cseresznyeszedés és magozás:



Udvarrendezés:




Főzőcske:



A végeredmény:


Az ünnepelt, az ünneplés és a torta (amint felkerül édesanyám blogjára a recept - mandulás egyébként - azonnal linkelem!):




Bár nem én voltam az ünnepelt, de motoroztam is a nap folyamán...sikítás és remegő térdek...menni akarok még egy kört:):


Gyöngyi néni, most söprögetsz vagy indulsz is valahová?



Este, kártya, itóka, és Norbi zseniális pizzája:








Hát igen, szeretlek nyár! Mert ilyen egy tökéletes nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése