2012. június 22., péntek

Nyertem a Facen

Nem is dicsekedtem még el vele, de megint mellém állt a szerencse, ezúttal viszont nem a blogokon, hanem a Face-en. Igen, játékmániám ott is rettentően előrehaladott állapotban leledzik, és mielőtt megkérdeznétek, lottózom is, minden héten egy szelvény, jokerrel együtt, minden héten más, random számokkal, és általában van egy egyesem, de annál több még nem volt soha.
Szóval nemrégiben az Ék-szerelem oldalon, amit Adri vezet, és csodaszép munkákat lehet ott találni, szóval ott nyertem egy csodaszép hódmezővásárhelyi hímzés-motívumos nyakláncot. Sajnos, vagy inkább szerencsére, most nagyon jóban vagyunk húgommal, és amikor elmondtam neki, hát, annyira láttam rajt, hogy mennyire szeretné, szóval azt hiszem, megkapja tőlem, én pedig játszom tovább, hátha nyerek valami hasonló csodát:)!

Ugye, mennyire szép? És egy másik kép, ami túlexponált, de nekem annyira bejön:
És még azt is el kell mondanom, hogy nyertem egy 1500 Ft-os Rixart utalványt a webshopba, de tanácstalan vagyok, mert annyira sok szépség van fent...akinek van kedve, nézelődjön, és segítsen választani!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése